Monday 11 February 2008

uuedmaitsed,innustavadideed

Ostsin eile ajakirja "Toit & trend" värske numbri. Tarbin seda ajakirja puhtalt respektist selle tegijate, ehk siis endiste töökaaslaste vastu. Üldiselt on see tüüpiline ajakiri mis on rohkete piltide ja reklaamidega täidetud, kuid vahel võib leida sealt ka midagi huvitavat. Nimelt avastasin ma vaba aja rubriigist Hiina horoskoobi. Kuna iseloomustus sobis minu omaga kokku, siis otsustasin selle ka siin algusest lõpuni välja tuua. Tegu siis koera aastal sündinud inimestele mõeldud horoskoobiga.

+ omakasupüüdmatu, usaldusväärne, lojaalne, leidlik, pühendunud
- rahutu, pessimistlik, pahur, küüniline.
Põhimõtteliselt just selline ma ka olen. Aga et te ka siis teaks mis mind ees ootab sel aastal.

2008.aastal on su elu põhiküsimused otseselt või kaudselt seotud karjääri, finantside ja perekonnaga. Ootamatu tööpakkumine võib sundida sind suunda muutma ning pole välistatud, et pead töö tõttu isegi elukohta vahetama. Nii või teisiti suureneb su kindlustunne ning pole välistatud, et aasta teises pooles langetad mingi perekonnaga seotud tähtsa otsuse. Võta julgus kokku ja haara võimalustest, mis sinust mööda lendavad - usu, ootama nad ei jää. Ükskõik kui edukas sa ka romantiliselt ei oleks, ära jäta oma sõpru unarusse. Juunis ja oktoobris naudid armastuse ande, mida saatus on sinu jaoks varunud lausa hulgi.

Tõotab tulla igatahes suurejooneline aasta. Esialgu ei ole aga veel erilisi märke näha. Tegelt mõned märgid on :)

Muuseas muidu kui siin sellest horoskoobi teemast veel rääkida, siis mingi uskumuse kohaselt on lood nii, et kui esimesel jaanuaril raha välja anda, siis teed seda terve aasta, kui ei, siis sama lugu. Sel aastal tegime nii, et sõpradega üritasime sellest ka kinni pidada ja raha mitte välja anda. Toimis. Kui nüüd nagu hakata sellele mõtlema ja viima kokku hetkeolukorraga, siis siiani on see mõnes mõttes toiminud. Seoses sellega eksole et ma oma raha välja laenasin (ei saa sellest teemast üle ega ümber) siis olen ma terve selle aasta alguse suhteliselt säästu reziimil olnud. Iseenesest ei ole selles midagi halba, aga lihtsalt nüristav on niisama kodus passida. Sel nädalavahetusel aitas sellele kaasa ka palga mitte õigeaegne laekumine :) aga see olukord pöördub peagi.

Nüüd jääb üle ikkagi ühe märgi üle mõtiskleda...

1 comment:

JÄÄRAPLIKA: said...

Nii, ma tahaks ka seda horoskoopi. Kindel laks.
Ja ma veel kindel pole kas see toimib, et kui raha 1. jaanuaril välja ei anna, siis ei anna seda terve aasta jooksul. Eks näis :D