Saturday 9 February 2008

troppidekarneval

Tuntud võlgnik sisenes korraks msni. Hakkasin temaga siis kohe ka rääkima, aga loomulikult ta ei vastanud midagi. Tõmbasin endale ükspäev mingi msni lisa, mis näitab ära kui vestluse ajal pannakse aken kinni või lihtsalt alla. Ehk siis vahepeal ilmub tekst "I closed your conversation window". Algul tundus et see on mõttetu, et mis see mulle ikka annab, aga nüüd oli sellest isegi mingil moel abi. See näitas mulle seda, et ta luges mu teksti küll läbi, aga ei vastanud kordagi, sest iga minu kirjutatud lause järel tuli sama tekst :I closed your conversation window.
Sellel on muidu veel igasuguseid võimalusi, aga ma ei hakka neid kõiki siinkohal lahti seletama.
Kes rohkem huvi tunneb, see võib küsida ja vastan siis eraldi.
Karneval jätkub...

3 comments:

JÄÄRAPLIKA: said...

Mul lihtsalt ei ole sõnu selle kõige peale. Ikka vastab täiega tõele, et laena sõbrale raha ja oled sõbrast ilma.

JÄÄRAPLIKA: said...

Kle aga kirjuta sellest ka kuidas ta sõbrapäeval lubas ära maksta :D

Babajagaa said...

selline vassimine ajab veel eriti närvi, ole siis vähemalt aus ja ütle et mul pole raha tagasi maksta. Aga noh vähemalt tead nüüd et tema kohta sõber enam ei saa öelda.