Sunday 13 December 2009

tööst

Käisin mõni päev tagasi mingit suurt telki lahti võtmas. Nagu need suured telgid on, a la Saku jne. Õllesummeri ajal. Tööpäev algas kell 7 hommikul. Selleks aga et seda tööd teha, pidin eelmisel päeval endale mingid saapad ja helkurvesti ostma. Läksime Delmariga koos sinna agentuuri, kuna tal oli parasjagu just nii palju aega. Kui saapaid proovisin, siis Delmar naeris et, ok et sa proovid neid küll jalga, aga sa nagu actually ostad need ka ära :D. Ühesõnaga karbi peal oli kirjas et sellist mugavust pole sa oma elu sees enne kogenud. See vastas tõele. Those boots were definitely not made for walking...
Aga läksin siis hommikul kohale. Kuna mul mingeid erilisi tööriideid ei ole, panin lihtsalt teksad jalga, t särgi selga, sest no olgu see töö mis ta on, aga ega ma sellepärast mingi kalts ei pea välja nägema. Võtsin saapad ja vesti seljakotiga kaasa. Kohale jõudes pidin helistama Ramsesele. Saime botaanikaaia ühe värava juures kokku ja no vastu vaatasid tõsised jõrmid. Ramses küsis, et kas ma tulin otse ööklubist. Teiseks ei meeldinud talle mu saapad (ega mulle endalegi) aga no, mis teha. Aga tööpäev sai alata.
Algus oli lihtne. Toolidelt padjad kokku korjata ja kokku pakkida, toolid kokku panna jne jne. Kõik oli ilus, lihtne ja tore. Lõpuks aga jõudsime telgi endani. Rasked torud jne jne. Algul oli ok, aga kui lõpuks telgi põrandaplaatideni jõudsime oli jaks ikka suht otsas. Kaks jõrmi muidugi võtsid kas ühe või kaks plaati õlale ja läksid. Meie teised, kes me olime kõik minu suurused umbes :) olid need aga ilmselgelt üksinda tassimiseks liiga rasked. Seepeale aga need tüübid norisid et girls jne. Nõme ühesõnaga. Tööpäeva lõpuks, ehk siis peale 5 tundi rapsimist, olin ma ikka täitsa surnud... Koduteel eksisin sinna botaanikaaeda täiesti ära ja olin juba väga vihane. Saabastest olid mingid ullud vesivillid tekkind ja niigi käia raske ja igakord kui exiti sildi suunas liikusin, selgus et ei saa sealt ikka välja. Lõpuks leidsin väljapääsu ja mõtlesin et lähen käin woolworthist läbi, et kõht on nii tühi. Kuna ma aga jälle puht juhuslikult keerasin üks tänav varem ära, kui kodutänav on, siis sattusin kodutute tasuta grillpeole :) Kuna ma tol hetkel nägin umbes samasugune armetu välja, siis ei sain ka mina oma grillvorsti, kartulisalati moodi salati, saia ja rohelise joogi kätte. Küll oli maitsev :) Sõin kõhu täis, läksin koju, pesin ennast puhtaks ja läksin magama. Jumal tänatud et ma ikka valesse kohta sattusin... Ei pidand poodi minema raha raiskama ja no ma poleks jaksand sinna minna ka nagunii... Elu on ilus :)

1 comment:

JÄÄRAPLIKA: said...

See oli ikka üks väga lahe lugu, tundub, et tasuta lõunad on ikka olemas :)))

Tervitan!