Tuesday 10 November 2009

littleweekendtriptoRiga

Viinast, rummist ja seagripist läbi imbununa, olen nüüd Riiast tagasi. Tegelt seagrippi küll ei ole, aga lihtsalt tekkis nohu ja köha taandus. Mitte küll täielikult aga no juba on parem.

Aga tuleb siis tagasi reedesse. Reis algas suht üle kivide ja kändude, kuna ootamatult oli Eestimaa pinnale saabunud talv. Kella 16 st hakkasin tööjuurest tulema, et saaks rahulikult veel asju pakkida jne. Loomulikult tuli buss alles pool 5, kuigi pidi juba mõned minutid peale 4 väljuma. Linna jõudsin paar minutit enne 5t. Riia buss pidi väljuma 18.30 bussijaamast, seega pold aega lõpuks üldse. Õnneks sain siiski kiirelt pestud, riided vahetatud, asjad pakitud. Tööjuures mõtlesin et igaksjuhuks prindin veel piletid uuesti välja, aga kuna igast asju tuleb vahepeal vahele, siis unustasin selle ära. No õnneks mul olid ju ühed eksemplarid kodus olemas. Ja kas ma leidsin need siis kodust üles. Loomulikult mitte. Kirjutasin siis e-mailist välja pileti numbri ja nii ma siis läksin, teadmata kas mind peale võetakse. Kuna ma ei ole kunagi enne Eurolinesi bussiga sõitnud, siis meenutasin kogemust Hansabussi Business Line`iga, kus sisenedes küsitakse ainult nime ja et kui midagi on siis mingu v...u :)

Jõudsin siis Tallinna bussijaama, ootan õues ja külmetan. Eeldada et sellise liini buss tuleb varem ette, on ilmselge enesepettus. Kui see aga lõpuks 5 minutit enne väljumisaega jõudis, oli rõõm suur. Kui Hansabussis tervitab sind reisisaatja, siis Eurolines ei ole neid jaksand palgata. Nii pidigi bussijuht Toomas ise pileteid kontrollima jne. Kui ma talle tagasihoidlikult oma telefonist pileti numbrit näitasin, oli tal sellest suht savi ja ütles et ah hea küll. Väljusime 18. 45. Teepeal kurtis bussijuht kellelegi telefonis, et ta oleks nõus vähema raha eest ka tööd tegema, aga et siis tingimused see-eest paremad oleks. Samuti ilmnes see, et bussil oli midagi viga olnud, seepärast hiljem väljuski. Ühesõnaga kui ma lõpuks jõudsin, oli Igor jõudnud vahepeal Reval Hotellis väikse kohvi ja konjaki teha. Lihtsalt sellest siis võib järeldada kui palju me lõppkokkuvõttes hilinesime :)

KUNA VAHEPEAL KUSTUS KÕIK ÄRA, SIIS JÄTKUB HOMME!

3 comments:

JÄÄRAPLIKA: said...

Ootan järge :)))

ingel said...

Mina ka.:p

g said...

see tuleb siiski kunagi hiljem :)