Thursday 5 June 2008

JÄTKUB

... sõbrannal Liil (nimi muudetud-toimetus) oli aga kokkulepe Annega, et Anne ennustab talle pärast kaartidega. Mingid taro kaartide sarnased, aga mitte päris. Ühesõnaga kaardid mis jutustavad lugusid. Ta on käinud lausa õppimas seda asja ja igast materjale selle kohta jne. Kuna mind hakkas ka asi huvitama, siis ma palusin et ta mulle ka siis pärast ennustaks. Seni aga kui ta Liile ennustas, rääkisin mina köögilaua taga Kariniga juttu. Rääkisin mis teema mul tööjuures on jne. ja ma sain talt väga palju huvitavaid lahendusi. Lubas mulle saata ka aja planeerimise tabelid ja asjad, et ma saaksin seda enda jaoks täita ja näha mida ma siis päeva ja üldse nädala jooksul kõige rohkem teen. Üldiselt on mul seda väga vaja, sest ma võtan asju koguaeg jooksvalt vahele. (suures osas tänu ühele ettekujutavale inimesele). Homme saan siis need kätte ja eks ma annan teile nendest shokeerivatest tulemustest siis ka teada.

Kui aga Lii nö seanss oli lõppenud, sain mina jutule. Mul olid lihtsad küsimused. Kas ma ostan endale lähitulevikus korteri, millal keegi silmapiirile tekib ja kas ma vahetan lähitulevikus ka töökohta.

Tulemus oli mõneti oodatud aga see eest päris täpne. PS! Kuna ta on mul väga hea tuttav, siis ta ei ole selline, kes hakkaks sulle suure raha eest mingit kägu ajama. Korteri kohta sain teada, et praegu on mul igati soodne seis. Kõik kaardid näitasid seda ja et võti on minu käes, ehk siis kui tahan, siis kohe saan. Ajaline faas oli paar kolm kuud. Miks ma seda küsisin oli seepärast, et mul on üks korter välja vaadatud, mille kohta ma olen ka natuke uurinud. Ja ARVAKE MIS. Täna hommikul helistas mulle see maakler ja lähen õhtul seda siis ka vaatama.

Teine olulisem asi siin praegu võibolla oleks töö. Vat see tulemus oli selline, mis oli jahmatama panev ja ma ei osanud arvata et see asi nii hull on. Üldiselt see koht kus ma praegu töötan, tuleb kiiremas korras sinnapaika jätta, sest kogu selle asja juures on väga tumedad pilved. Töö on mul koguaeg südamel jne. Iseenesest õige jutt. Kõiki detaile ei hakka siin välja tooma. Aga üldiselt on siin ikkagi jah jama kui palju. Vahepeal tahaks siin mõnele kättpidi kallale minna. Uue kohaga on aga nii, et rahaga seal probleeme ei ole. Seda saab seal palju. Küll aga tekivad probleemid et keegi tahab kaikaid kodaratesse visata ja kaval olla. Ja hästi palju sebimist kaasneb ka sellega. Aa ümberõpe tuleb ka teha uues kohas. Novot. Mul ei ole hetkel muidugi aimu millal selline pakkumine peaks tulema, aga lähiajal on seda oodata. Meenutaks siinkohal ka orkutis olnud õnnelauset ükspäev, et lähitulevikus haaran ma kinni ühest võimalusest. Seda ei saa muidugi väga tõsiselt võtta, aga tuleb välja et see ei olegi väga petu värk. Eks siis näha ole mis saama hakkab.

Kas aga keegi mulle ka silma sel aastal hakkab? JAH! Millal täpsemalt, ei tea. Küll aga jääb mind kogueg kõikide suhete puhul kummitama üks ja sama asi - RAHA! Nagu me kõik teame, siis oma senistele elukaaslastele olen ma pidanud pidevalt peale maksma, et neid omada. See probleem saab olema ka tulevikus. Ma arvan et "sel aastal" on tegelikult piisavalt hea määratlus, sest kui aus olla, siis ma olen hetkel kuskil sügaval enda sees selle võimaluse kedagi leida ära plokkinud. Mul on endagagi piisavalt tegemist, seepärast sobib see mulle hetkel väga hästi.

Kui ennustused tehtud, saime lõpuks ka pudeli avada, sest enne ei tohi võtta, muidu kaardid valetavad. Anne demonstreeris oma kõhutantsu kleiti jne. Kuidas nö "kaamlid" tekivad jne. Kusjuures minu jaoks täiesti müstika, kuidas üks 57 aastane naisterahvas suudab olla nii nooruslik, lahe ja mida kõike veel. See kuidas ta msnis suhtleb itaalia meestega, plokkides ühte, et ta aru ei saaks, et ta samal ajal teisega räägib jne. Ning kuidas ta on hingega oma kõhutantsu juures ja temast kiirgab kohe sellist positiivset energiat. Kui hommikul on paha tuju või üldse tujutu olla, siis kui ta vastu tuleb, piisab ainult tema nägemisest ja tuju on hetkega muutunud.

Nii huvitav kui see ka ei ole, siis minu ümbert kaovad vaikselt inimesed kes ei tea "suurt saladust" ning asenduvad nendega kes teavad!! See on üsna hämmastama panev fakt tegelikult, aga ma olen sellega väga rahul. Muuseas eilne õhtu oli ikka nii super et ma ei suuda seda siiani uskuda. Ma ei saa aru kuidas ma selle peale nii hilja tulin, aga eile ma mõistsin mis oli minu eelmise elukaaslasega kooselamise juures positiivne. Ma tutvusin nende inimestega! Samas ma mõtlesin ka sellele, et tal oli valida positiivsete ja negatiivsete inimeste vahel. Tema aga valis negatiivse poole. Kas tõesti on siis negatiivsusel nii tugev mõju, et suudab pimestada positiivse nägemise? Samas kui jah see negatiivne pool üritab näidata, et see ongi tegelikult positiivsus siis lõpuks võib ju seda isegi uskuma jääda ja tema jäi. Ma ei suuda lihtsalt uskuda kuidas ta lasi kõik need inimesed käest!

Aga üle pika aja tundsin ma ennast uskumatult hästi. Nii palju intelligentseid inimesi ja kogu see aura... Muuseas ka Lii laps, kes muidu on külas olles selline, et poole tunni pärast hakkab emal jala otsas rippuma et lähme ära lähme ära, siis seekord polnud sellest juttugi. Ja kui me siis kolmeksi ära läksime, küsis tüdruk veel õues emalt, et kas me järgmine kord võime ööseks jääda. Ma arvan et see ütleb nii mõndagi!!

2 comments:

JÄÄRAPLIKA: said...

MA TEAN SUUUUUURT SALADUST ;)

Väga lahe lugu! Sa peaks tihemini ikka kirjutama. Ja veel - mul on sinu pärast hea meel!

Usu mind - kõik juhtub põhjusega!

JÄÄRAPLIKA: said...

Seda tahtsin veel ka lisada, et ma tahan ka, et see naine mulle ennustaks.
Ja veel, et tulebki ainult ilusate ja intelligentsete inimeste seltskonnas liikuda, siis tunned end hästi. Maha väiklus ja silmakirjalikkus ning kibestumine! Vot!