Tuesday 3 June 2008

jänksitarretiseedukastootearendus

Tulles vastu lugeja soovidele, räägiksin ma täna sellest kuidas ma läksin poodi endale süüa ostma, kuna kapis polnud midagi. Jutt käib siis nagu soolasest toidust või nii. AGA. Selle asemel et osta midagi kasulikku, panin korvi hoopis tavalise vanilje jäätise karbi, (muuseas kas te kujutate ette et liitrine tavaline jäätis maksab 40 krooni. Kuskohast tööinimene selle raha peab võtma?? ) tühjad vahvlitopsid, vahukoore, kaks jänksi tarretist ja no ok kodujuust ja hapukoore ka :) Aga juttu tahtsin teha sellest tarretisest. Nimelt sain ma meeldiva üllatuse osaliseks. Kui te mäletate siis kunagi kui need turule tulid, olid need siuksed lahjad ja mõttetud. Täna aga tekkis neid vaadates isu ja mõtlesin et olgu võtan paar tükki. Ja üllatus üllatus. Need ei olegi enam nii mõttetult lahjad. Ütleksin et isegi lausa maitsvad. Võibolla küll mitte nii head kui minu valmistatud või saiad :D aga ikkagi. Võibolla läks neil kogemata see siirupi purk ümber, aga igaljuhul olen ma talle tänulik kes selle ümber ajas :) Seega soovitan ;) PS! Ma üldiselt soovitan väga väheseid asju. Sama lugu nagu tahtmisegagi. Tahan, aga jube harva ... Kes teab see teab :)

3 comments:

JÄÄRAPLIKA: said...

jänksi tarretise isu tuli

ingel said...

Tead, käi Kiili poest läbi (jäts eilse seisuga 56.eeki!) ja mitte miski ei tundu enam kallis.;)

mama de montagne said...

Jäätisehinna peale kukkus karp lahti! Lugesin selle lause kõva häälega ette enda magusaarmastajast Mehele, kes vastuseks küsimusel "kust peab tööinimene selle raha võtma!", tähendas sarkastiliselt et "varastama tööandjalt". Ilmselgelt peavad Kiili inimesed sea siis topelt tegema :D
Ühesõnaga, mina petan ennast jäätise ostmisel nii, et ostan väikese tom'i kaupa.
Aa, ja HU lugu mainib ka ära, et väikestes asulates ongi alati ulmekõrged hinnad...
no selline mõte oligi :D